Strona o grze IGI Project

O GRZE > Pole gry

Pole gry
  • Czerwone przyciski - włączanie/wyłączanie alarmu
  • komputery - jeżeli są włączone to możemy za pomocą Shifta z nich skorzystać (np. zmienić cel dział wartowniczych, wyłączyć kamery ochrony, otworzyć bramę)
  • Kamery ochrony - można je "unieszkodliwić" poprzez strzał; po usłyszeniu charakterystycznego dźwięku (trzykrotnego) uruchamia się alarm
  • Zamknięte pomieszczenia - najczęściej znajdują się tam nieprzyjacielscy żołnierze, wywabia ich stamtąd dźwięk alarmu
  • Apteczki - znajdują się w niektórych budynkach, barakach oznaczonych krzyżem i budkach strażnika; apteczka pozwala aplikować dożylnie lekarstwo (białe pudełko z krzyżykiem)
  • Baraki - w niektórych można znaleźć prycze, apteczki, stolik z krzesłami lub ... uzbrojonych żołnierzy
  • Bunkry - szare, półokrągłe budki z wąskim okienkiem; można znaleźć w nim (przeważnie łysego) komandosa korzystającego z broni mechanicznej
  • Wieże - dyżurują w nich żołnierze wroga, na wieżach często tez znajdują się kamery ochrony
  • Wysokie wieże ciśnień - tam można się spodziewać tylko snajperów
  • Amunicja - zawsze trochę amunicji można zdobyć podnosząc broń zabitego wroga ale często jest porozkładana w barakach
  • Urządzenia do sterowania bramą - to mały komputer w ścianie budki strażnika, korzystamy z niego za pomocą Shifta
  • Płoty - jeżeli napotkamy płot nad którym nie ma drutu kolczastego to za pomocą shifta można go przeskoczyć
  • Garaże - przeważnie stoją w nich czołgi, czasem można znaleźć w nich amunicję, proximitynę lub granaty
  • Generator prądu - spotykamy go w jednej misji, należy go wyłączyć aby nie zostać porażonym przez prąd w pobliskiej bazie
  • Lądowiska - W dwóch misjach przed wylądowaniem naszego helikoptera należy "oczyścić" lądowisko z wrogów
  • Działa wartownicze - to nie duże umieszczane na ścianach (w sztabie EKK) działka uruchamiające się przy włączonym alarmie, strzelają one tylko w ciebie chyba, ze... w ostatniej misji uzywając komputera zmienisz ich cel.
To jest stopka