- Czerwone przyciski - włączanie/wyłączanie alarmu
- komputery - jeżeli są włączone to możemy za pomocą Shifta z nich skorzystać (np. zmienić cel dział wartowniczych, wyłączyć kamery ochrony, otworzyć bramę)
- Kamery ochrony - można je "unieszkodliwić" poprzez strzał; po usłyszeniu charakterystycznego dźwięku (trzykrotnego) uruchamia się alarm
- Zamknięte pomieszczenia - najczęściej znajdują się tam nieprzyjacielscy żołnierze, wywabia ich stamtąd dźwięk alarmu
- Apteczki - znajdują się w niektórych budynkach, barakach oznaczonych krzyżem i budkach strażnika; apteczka pozwala aplikować dożylnie lekarstwo (białe pudełko z krzyżykiem)
- Baraki - w niektórych można znaleźć prycze, apteczki, stolik z krzesłami lub ... uzbrojonych żołnierzy
- Bunkry - szare, półokrągłe budki z wąskim okienkiem; można znaleźć w nim (przeważnie łysego) komandosa korzystającego z broni mechanicznej
- Wieże - dyżurują w nich żołnierze wroga, na wieżach często tez znajdują się kamery ochrony
- Wysokie wieże ciśnień - tam można się spodziewać tylko snajperów
- Amunicja - zawsze trochę amunicji można zdobyć podnosząc broń zabitego wroga ale często jest porozkładana w barakach
- Urządzenia do sterowania bramą - to mały komputer w ścianie budki strażnika, korzystamy z niego za pomocą Shifta
- Płoty - jeżeli napotkamy płot nad którym nie ma drutu kolczastego to za pomocą shifta można go przeskoczyć
- Garaże - przeważnie stoją w nich czołgi, czasem można znaleźć w nich amunicję, proximitynę lub granaty
- Generator prądu - spotykamy go w jednej misji, należy go wyłączyć aby nie zostać porażonym przez prąd w pobliskiej bazie
- Lądowiska - W dwóch misjach przed wylądowaniem naszego helikoptera należy "oczyścić" lądowisko z wrogów
- Działa wartownicze - to nie duże umieszczane na ścianach (w sztabie EKK) działka uruchamiające się przy włączonym alarmie, strzelają one tylko w ciebie chyba, ze... w ostatniej misji uzywając komputera zmienisz ich cel.
|