Strona o grze IGI Project

Baza lotnicza
Misja trzecia
-_-_-_-_-_-_-
Zaczynamy. Idziemy pod górę w strone budynku, który potocznie nazywam "kulą" ;) Wiadomo
czemu. Tam mozemy schowac się za małym drzewkiem. Spaceruje tam sobie kolega, który
czasem może nas zauwazyc. Potem szukamy drzwi do "kuli". Stoimy w drzwiach i czekamy aż
przyspaceruje na górze łysy pan z karabinem. Strzelamy do niego a potem idziemy w prawo
do drabinki i idziemy po jego bron. Mozemy wyskoczyc z balustrady na dół i wychodzimy
z budynku. Skręcamy w prawo za skrzynie i schodzimy na dół z tej stromej skrzyni az
zobaczymy baze. (Dla pewności włacz mape komputerowa i sprawdź czy napewno jest to pierwszy
cel).Teraz zakaradmy sie w dół i znajdujemy jakis pagórek (stozek piargowy xD) stoimy za
nim i wyciagamy MP5 SD3. Teraz robimy przyblizenie backspacem i strzelamy do gościa, który
wędruje przed bramą bazy. Kolejny do odstrzału z tego samego miejsca jest gościu w budce
straznika. Potem mozemy zejsc na doł i odwracamy sie "twarzą" do siatki i tam za pomoca
snajperki strzelamy w głowę gościowi stojącemu bokiem. Teraz biegniemy w strone budki
straznika. Chowamy się za ściankę tego magazynu i wychylamy sie trochę zza niego tak aby
zobaczyc ten długi bukier. Tam staramy sie zastrzelic goscia. Wychylmy sie torchę bardziej.
Stoi tam drugi... Teraz trzeba cofnac się do tyłu, żeby miec na widoku wierzę cisnień.
Sprawdzamy noktowizorem czy akurat nasunał się zawodnik, jesli nie to czekamy sobie.
Następne odstrzeliwujemy go. Teraz idziemy w strone budynku. Kiedy dojdziemy do tego małego
murku, lepiej idac kucajac bo ktos jeszcze moze nas zauwazyc. Teraz pozostaje tylko
"wyczyscic" budynek ze zbędnych panów. Wychodzimy tylnim wyjsciem i od razu odwracamy się
w prawo i pędzimy za sciankę. Za nią spaceruje jeden żołnież. Przed nami stoi wieza
straznicza. Czasem gościa wywabia strzelanie jednak niekiedy jest zupełnie głuchy :)
Pozostaje go sprzątnąc i wdrapac się po drabince. Nie zdziw się jak zaczna strzelac z dołu.
Predko wbiegasz do srodka wiezy i schodzisz po drabince na dół. Otwierasz metalowe drzwi.
Teraz zrób półkroczek do przodu sprójrz w górę. KAMERA! Nalezy ja potraktowac...
Teraz może wyleciec dwóch gości jeden z czerwono-białego budynku generatora a jeden zza
niego. Oczywiście pozbywamy sie ich i lecimy do przodu, potem trochę w prawo i za
ceglany budynek, który jest naszym celem. Teraz nalezy wejśc po drabince do góry i szybko
biec w pozycji kucającej (TO WAŻNE). Biegniemy az do nastepnej drabinki. Obchodzimy ją
i zjezdżamy na dół. Cofnij się do tyłu i nie wychodź nadejdą tu zołnieze z Uzi i Spasami12.
Nie przychodza oni jednoczesnie, jest ich pięciu. Teraz biegnij na przód do tych czerwonych
drzwi. Otwórz je i biegnij po schodach na dół obróc się w lewo, sa takie same drzwi.
Za nimi moze stac żołnież, czasem jednak stoi on za rogiem. Kiedy "kolega" nam nie zagraża
mozemy się "doładowac". Za rogiem jest pomieszczenie. Wchodzimy tam i podnosmimy strzykawkę.
Jeśli straciłes duzo zdrowia to po prostu zaaplikuj sobie lekarstwo. Teraz wychodzimy tak
samo jak weszliśmy. Po drabinie na dach skręcamy w prawo, również w schylonej pozycji
opuszczamy dach korzystając ze znajdującej się na końcu drabinki. Teraz trzeba opuścic bazę.
Przedostajemy sie tą samo droga, która szliśmy. Na wierzę strazniczą potem na dół. Lecimy
do budynku i równie szybko po jego opuszczeniu wiejemy z bazy. Dalej na wprost strasznie
trudno jest niezauważyc wysokiej wiezy kontorli lotów - tam tez mjusimy się udac. Na
początek zakradnij się z adługi mur. Wyciągnij MP5 SD3. Wciśnij Backspace i odstrzel
gościa w budce. Wtedy prawdopodobnie właczy się alarm, ale nic to :) Zbiegnie się kilku
żołniezy, których nalezy się również pozbyc. Teraz cały czas podchodź (pod murem!)
coraz bliżej bazy. Może tam stac jeszcze 1-2 wrogów. Wejdx do budki tyłem aby widziec
czy z budynku ktos się nie napatoczy. Podnieś apteczkę oraz otwórz bramę (chyba, ze już jest
otwarta). Wejdź do środka (cały czas bądź czujny) i opusc budynek tylnij wyjściem.
Koło wiezy kontroli lotów stoi jeden żołnież! Teraz wejdx do wiezy a następnie do windy.
Wcisnij przycisk i stań przy prawej scianie windy odwróconym trochę w lewo, gdyz po otwarciu
się drzwi windy może nas zaskoczyc jeden (UWAGA... czasem dwóch) żołnież. Teraz wejdx po
schodkach do góry i uzyj komputera aby sprawdzic zapisy lotów. Kiedy Ania skończy pisac
Ci instrukcje, zjedx winda na dół, wyjdź z wiezy, potem z budynku idźw kierunku poprzedniej
bazy. Zauwazych ze kilkanaście metrów w bok stoi hangar i dwa wejścia. Wejdź w to drugie
idąc prosto na smigłowiec.